Cele mai bune exercitii pentru muschii fesieri (pentru incepatori)

fesieri

Dupa ce am dat startul cu exercitii pentru muschii abdominali, care se lucreaza in timp mai indelungat, trecem la fesieri, care sunt la fel de importanti pentru ca in 2 luni sa aratam foarte bine in costum de baie. Vestea buna este ca fesierii sunt muschii care se lucreaza cel mai repede, deci nu exista scuza sa nu ai un posterior frumos si ferm, indiferent daca esti femeie sau barbat.

Pentru azi ti-am pregatit un playlist intreg cu exercitiile de baza ce lucreaza fesierii. Prin aceste exercitii pentru incepatori obtinem in 4-8 saptamani tonifiere, fermitate mai mare a zonei si o reducere a cantitatii de grasime. Vor urma si alte articole cu exercitii mai complexe si cu programe mai grele, care ne vor ajuta sa ne definim mai bine posteriorul si sa-l inaltam, dar pentru inceput este bine sa exersezi cu acestea.

In clipurile 1-3 ai programe care combina cateva exercitii simple, plus cronometru sa le executi in paralel. Apoi in clipurile 4-16 ai miscarile explicate foarte clar in animatii care iti prezita care muschi lucreaza in acel exercitiu, care este pozitia corecta, care pot fi pozitiile incorecte ale acelui exercitiu, cum sa respiri corect, sau numarul de repetari. Mai precis si mai clar decat atat, cred ca nu se poate. Va intelege oricine care incearca sa faca aceste exercitii, iar mai tarziu, cand vom trece la programe mai complexe, te vei putea intoarce oricand aici ca sa studiezi miscarile de baza si sa ti le amintesti.

Daca playlistul de mai sus ti se pare prea lipsit de viata, ai in continuare cateva clipuri din care sa te inspiri, tot cu exercitii relativ simple pentru fesieri mai fermi destinate incepatorilor.

Sper sa te ajute cat mai mult aceste materiale. Iti astept parerile si sugestiile despre cum pot imbunatati articolele si cum pot sa te ajut si mai mult la sectiunea Sport si nu numai. Ce altceva iti doresti sa mai afli despre exercitiile fizice in general si in particular?

Stai aproape pentru ca dupa ce iti trece febra musculara, in cateva zile vin cu exercitii pentru picioare tonifiate.

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

Lasa un comentariu cu parerea ta