Cele mai bune exercitii pentru picioare (incepatori si intermediari)

exercitii pentru picioare

Am ajuns la exercitiile pentru picioare, dar primul articol pe acest subiect se adreseaza incepatorilor. Vei observa si simti ca in orice exercitiu pentru picioare, lucrezi si fesierii, ceea ce este bine. Insa exercitiile de azi se concentreaza pe muschii picioarelor, anume pe tonifierea lor si pe eliminarea de grasime de pe picioare. Dupa 1-2 saptamani in care vei face aceste exercitii, ar trebui sa ai deja picioare mai puternice si mai frumoase, pregatite sa treaca la nivelul urmator ca dificultate a exercitiilor.

Incepem cu animatiile in care poti vedea clar ce muschi lucreaza in anumite miscari si unde ai cronometru ca sa poti executa miscarile privind filmuletul. Acestea sunt exercitii de baza pentru incepatori si intermediari (se incepe usor si pana in al patrulea video din playlist se ajunge la nivel mediu).

Nu uita ca orice serie de exercitii fizice, chiar si atunci cand lucrezi doar o grupa de muschi, trebuie inceputa cu cateva minute de incalzire si incheiata cu cateva minute de stretching, care previn febra musculara si accidentele (intinderi sau rupturi de muschi) din timpul exercitiilor.

Nu uita niciodata de stretchingul de final:

Din nou, daca vrei sa vezi mai mult decat animatii, ai mai jos mai multe filmulete din care sa te inspiri cu exercitii pentru muschii picioarelor pentru nivelul de inceput si mediu. Partea frumoasa este ca poti lucra si tu in timp ce le privesti.

Sper ca iti plac exercitiile, ca te ajuta si ca pana la ora asta ai inceput deja exercitiile pentru abdomen si pe cele pentru fesieri. De data viitoare trecem la un nivel superior cu antrenamentele. Te astept in continuare.

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

Lasa un comentariu cu parerea ta