Cele mai eficiente programe pentru un abdomen sculptat (avansati)

abdomen

Dupa ce ne-am insusit exercitiile simple, de baza, pentru incepatori, este timpul sa trecem la nivelul superior in ce priveste abdomenul. Daca vrei un abdomen sculptat, cu „patratele”, aceste exercitii sunt foarte eficiente si vei vedea rezultate dupa cateva saptamani de antrenament zilnic.

Pentru a obtine acele „pachetele” de muschi pe abdomen, trebuie sa lucrezi fiecare dintre muschii abdominali din diverse pozitii. De aceea exista foarte multe exercitii care lucreaza abdomenul atat la verticala, cat si la orizontala, sau prin miscari oblice. Dupa ce ai trecut de faza de incepator si ai dobandit o oarecare rezistenta la antrenament, te sfatuiesc sa executi zilnic un program de minim 15-20 de minute care se concentreaza pe muschii abdomenului si care contine cat mai multe miscari diferite.

Cu cat mai greu este programul, cu atat mai eficient si cu atat mai repede se vede rezultatul (in functie si de cata grasime ai pe burta). Daca nu ai grasime multa pe abdomen, sau daca in paralel ai grija la alimentatie si dai jos burtica, poti vedea o definire a muschilor abdominali in 1-2 luni, evident, daca lucrezi serios la asta zilnic, minim 15-20 de minute de exercitii intense.

Ca de obicei, nu uita de incalzirea de inceput si de stretchingul de final, care trebuie sa insoteasca orice program de exercitii fizice pe care il faci. Daca incerci programe grele ca acestea si nu esti bine incalzit sau nu faci putin stretching la final, risti sa te accidentezi, sa faci intinderi musculare, iar febra musculara va fi mai intensa.

In continuare ai un playlist cu 23 de exercitii si programe foarte eficiente care lucreaza muschii abdominali, pentru ca in cateva saptamani sa ai abdomenul sculptat pe care ti-l doresti.

Iar daca te vei plictisi de toate aceste programe, sau vrei o provocare, incearca elementele din cele 4 clipuri scurte de la finalul playlistului, extraordinar de eficiente, de la Shaun T, autorul programului Insanity.

In plus fata de aceste filmulete, pe site-ul Fit Body HQ gasesti si urmatoarele programe pentru abdomen:

Lean&Mean Lower Ab Workout

Ab-Sculpting Workout

Incredible Core Workout

Killer Core Beginner Workout

Killer Core Advanced Workout

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

Lasa un comentariu cu parerea ta