Cele mai eficiente programe pentru fesieri – ridicarea si fermitatea posteriorului (avansati)

exercitii pentru fesieri

Am ajuns la nivelul avansat si cu exercitiile pentru fesieri, dupa ce saptamanile trecute am inceput cu exercitii simple. Asa cum am mai spus, fesierii se lucreaza cel mai repede si in cateva saptamani poti obtine rezultate remarcabile daca faci o rutina din exercitii complexe ca cele de mai jos. Este timpul sa porti cu mandrie si dezinvoltura costumul de baie, fie ca esti femeie, fie ca esti barbat.

In continuare ai 18 programe pentru fesieri care contin cele mai eficiente exercitii ce iti vor tonifia, ridica, remodela posteriorul si ii vor creste volumul. Si asta nu este o gluma sau o exagerare. Dupa cateva saptamani in care faci astfel de exercitii intense, posteriorul va fi mai mare si mult mai ferm. Alterneaza programele, combina-le, alege-le pe cele care ti se potrivesc mai mult si lucreaza macar 15-20 de minute pe zi pentru rezultate maxime.

Nu uita, ca de obicei, de incalzirea de inceput si de stretchingul de final, pentru a evita accidentele.

Daca ai nevoie si de alte materiale cu exercitii si programe care lucreaza fesierii, la Fitness Magazine gasesti urmatoarele Programe pentru fesieri, iar la Fit Body HQ, urmatoarele programe care iti pot remodela posteriorul:

Better Butt Workout

Spectacular Booty Workout

The ultimate butt workout

In plus fata de aceste exercitii si programe, nu uita de inot, mers pe bicicleta, sa urci si sa cobori trepte ori de cate ori ai ocazia.

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

Lasa un comentariu cu parerea ta