Cele mai eficiente programe pentru picioare (avansati)

exercitii pentru picioare2

Muschii picioarelor sunt printre cei mai solicitati muschi din corp. Totusi, ei nu arata exceptional decat daca ii lucram prin programe speciale, in care exercitiile bine gandite solicita fiecare muschi din mai multe pozitii alternativ, atat de la orizontala, cat si de la verticala, sau oblic. Partea buna este ca orice program executi, chiar si pentru brate, tot iti vei solicita intr-o oarecare masura si picioarele, dar prin asta obtii tonifiere. Daca vrei picioare cu adevarat frumoase, trebuie sa parcurgi constiincios programe ca cele de mai jos. Si o alta parte buna este ca odata cu picioarele lucrezi inevitabil, chiar intens, fesierii si abdomenul.

Picioarele tale ar trebui sa fie deja pregatite pentru nivelul urmator de efort dupa exercitiile de saptamanile trecute pentru incepatori, pentru ca in curand vor deveni cu adevarat puternice. Si azi ti-am pregatit o multime de filmulete ce contin programe destinate modelarii picioarelor, unele scurte, altele de aproape o ora. Alege ce se potriveste mai bine gusturilor tale si nivelului de fitness la care ai ajuns, apoi variaza-le dupa o vreme. Unele dintre ele sunt cu adevarat grele si, cu siguranta, eficiente, iar ultimul video este o surpriza.

Azi avem si ceva special pentru barbati, care lucreaza cu greutati mai mari pentru a construi masa musculara. Unele programe necesita gantere, dar exercitiile respective sunt eficiente si daca le executi fara greutati.

Incepe intotdeuna cu incalzirea, mai ales daca programul respectiv nu contine cateva miscari de incalzire.

Abia apoi treci la exercitiile propriu-zise.

Un program foarte bun au si cei de la Fit Body HQ:

Lean and Sexy Legs Workout

Nu uita de stretchingul de final

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

Lasa un comentariu cu parerea ta