Cele mai bune exercitii pentru spate cu probleme

Cele mai bune exercitii pentru spate cu probleme

Sunt multi oameni care si-ar dori cu adevarat sa faca sport, sau macar niste exercitii usoare care sa-i ajute sa mai slabeasca si sa se tonifieze, dar care nu pot din cauza unor probleme de sanatate. Daca e vorba de oase si articulatii, cele mai frecvente probleme sunt cele ale spatelui si ale genunchilor.

Exercitiile de mai jos sunt potrivite pentru cei cu probleme relativ usoare ale spatelui, in nici un caz pentru cei care au o afectiune grava. Chiar si in aceste conditii, este bine sa-i ceri sfatul doctorului tau inainte sa le incluzi in programul tau zilnic, mai ales daca simti durere sau disconfort cand le executi.

Aceste exercitii nu reprezinta neaparat o gimnastica medicala, dar sunt blande cu articulatiile si iti menajeaza spatele. Oamenii care au acest gen de afectiuni ale articulatiilor trebuie sa faca miscare chiar mai mult decat cei perfect sanatosi pentru a nu ajunge prea devreme in viata sa aiba incheieturile intepenite si dureri de spate. Flexibilitatea si mobilitatea sunt de aur la orice varsta, dar le apreciem mai mult cand incepem sa le pierdem si cand constatam ca nu mai avem miscarile la fel de fluide ca in prima tinerete. Acesta este momentul esential pentru a incepe sa practicam cu regularitate exercitii pentru flexibilitate, pe langa inot si plimbari lungi pe jos.

Programele din acest playlist sunt create de instructori de fitness si de instructori de yoga si sunt foarte eficiente. Gasesti in ele chiar si sfaturi despre cum poti elimina durerile de spate cu ajutorul respiratiei profunde si a altor tehnici specifice.

Incheie exercitiile cu cateva miscari de stretching pentru spate intepenit si dureros.

ATENTIONARE: Nu toate exercitiile si programele de sport sunt potrivite pentru toata lumea. Daca simti ca nu poti sa faci un anume exercitiu, treci la urmatorul si nu te forta. Daca ai probleme de sanatate, mai ales cu inima, cu coloana, cu muschii, cu articulatiile, sau boli cronice grave, consulta-ti medicul inainte sa incepi orice program de sport. Respecta indicatiile din fiecare program, executa corect miscarile si nu sari niciodata peste incalzirea de inceput si stretchingul de final pentru a evita accidentarile. Toate informatiile si materialele de mai sus, cat si din celelalte alticole referitoare la sport, au caracter informativ si se adreseaza persoanelor sanatoase. Nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele accidentari pe care le poti suferi in timpul antrenamentelor. 

Sursa foto

CITESTE SI:

6 remedii naturale pentru durerea de spate

Exercitii pentru un spate sexy

Cele mai bune exercitii pentru tonifierea bratelor flasce (tricepsi)

Cum sa-ti pastrezi sanatatea oaselor si articulatiilor

Lasa un comentariu cu parerea ta